понедељак, 29. јун 2009.

Брза и једноставна савијача

















Тема овомесечних КуВаријација, игре за фуд блогере коју је осмислила мамајац под утиском Daring Baker's-a била је Брза и једноставна савијача.

(Оригинални рецепт)

Потребно је: Пола килограма куповних кора за питу, 3 јаја, 1 ванил шећер, 1 прашак за пециво, 22 кашике шећера, 22 кашике уља, 22 кашике млека, 22 кашике брашна (равних), 4 веће јабуке, 1 кесица цимета.

Одвојити коре, две по две. Умутити јаја са шећером, па додати уље и млеко, сјединити. Смеси од јаја додати брашно са прашком за пециво и сјединити смесу поново. Јабуке огулити тек када припремите овај фил да не би поцрнеле и пустиле воду кад се изрендају. Изрендати их и помешати са циметом. Филовати на следећи начин: ставити прву кору и премазати смесом од јаја и брашна. Преко ње ставити другу кору и премазати и њу истом смесом. Распоредити јабуке на једној страни и увити филоване коре у ролат. Поступак понављати док не потрошите сав фил од јаја и брашна. Ролате премазати уљем и пећи на 200 степени, док не порумене.




Печене посути шећером у праху и сећи кад се охладе. Ако се питате којом количином смесе јаја и брашна треба премазати коре, то је тек толико да се премаже цела кора, 4-5 кашика, јер та смеса надолази од прашка за пециво. Такође, уместо што јабуке распоредите по једној страни, можете их изрендати на целу површину.




Запажања и одступања: Није их било! Скроз сам пратила рецепт. Одступићу следећи пут од јабука па ћемо је пробати и са вишњама или неким другим воћкама, обзиром да сам ову правила већ 3 пута овог месеца, цимет обожавамо. Једина мана јој је што се брзо поједе :) Тнх ту Ванилица.

Ево и вишања:



Инџој!

1 коментар:

Вера је рекао...

radila sam je,i bas sam zadovoljna,ja sam samo napravila dve veelike rolade!